2012 – rok nowości na targach redNet Dom Mieszkanie
Kolejny rok z targami mieszkaniowymi organizowanymi przez redNet Media, to kolejne zmiany i nowości. W poprzednim sezonie firma zaprezentowała nową szatę graficzną i kilka premierowych, autorskich udogodnień zarówno dla wystawców, jak i dla zwiedzających.
Umożliwienie wystawcom bezpośredniego kontaktu z klientami i zwiększenie wolumenu ich sprzedaży oraz ułatwienie zwiedzającym procesu zakupu mieszkania, to główne założenie i cel targów redNet poświęconych branży nieruchomości.
Dla ułatwienia tych kontaktów i skrócenia drogi poszukiwania wprowadzono kilka nowych rozwiązań i udogodnień:
DLA ZWIEDZAJĄCYCH – by ułatwić im poszukiwanie ofert odpowiadających ich oczekiwaniom i potrzebom, według wskazanych przez nich kryteriów:
- Twój Targowy Agent – łatwo rozpoznawalni pracownicy, którzy pomogą w dotarciu do właściwej oferty, poinformują o promocjach i atrakcjach targowych, odpowiedzą na wszystkie pytania związane z targami.
- Warsztaty ZRÓB TO SAM – fachowcy firm z sektora aranżacji wnętrz doradzą i pokażą jak w prosty i ciekawy sposób wykończyć mieszkanie, zaaranżować wnętrza, dokonać drobnych napraw.
- Centrum Zabaw – nowa, rozszerzona formuła dotychczasowego Przedszkola Targowego; przygotowane specjalnie dla dzieci (do lat 12), które wraz z rodzicami przybywają na targi.
- Wspólny bilet na imprezy targowe redNet – w miastach, gdzie jednocześnie odbywać się będzie więcej niż jedna impreza targowa organizowana przez redNet Media, będzie można skorzystać z opcji zakupu wspólnego biletu.
DLA WYSTAWCÓW – by pomóc im w jak najefektywniejszej prezentacji swojej oferty i działaniach na rynku:
- NA TARGACH:
- Centrum Serwisowe, w którym udostępnione będą materiały biurowe, urządzenia wielofunkcyjne i połączenie z Internetem.
- Twój Targowy Agent – pracownicy organizatora będą w bezpośrednim kontakcie ze Zwiedzającymi promować Wystawców, ich ofertę i udzielać wszelkich informacji ułatwiających znalezienie poszukiwanych produktów lub usług oraz dotyczących poruszania się po terenie targów.
- POZA TARGAMI;
- Warsztaty i szkolenia z zakresu marketingu wystawienniczego.
- Informacje i raporty z rynku nieruchomości w formie newsletterów i wyników badań przeprowadzanych przez Dział Consultingu redNet Property Group.