Logo NOTUS Doradcy finansowi

Notus to teraz Notus doradcy finansowi

Opublikowane:

Dom Kredytowy Notus zmienił się w Notus doradcy finansowi. Podążając za sukcesywnymi modyfikacjami organizacyjnymi w firmie, Notus zmienił się również wizualnie. Firma dostosowała przekaz graficzny do tego, jak postrzegają ją obecni i jak chce, aby postrzegali ją przyszli klienci, a także partnerzy biznesowi i cały rynek.

Przede wszystkim firma uprościła logo, przez usunięcie z niej nazwy „Dom Kredytowy”. Tym samy w logo został jedynie człon „doradcy finansowi”, przez co firma chce komunikować do wszystkich, że w jej portfelu produktowym, obok kredytów hipotecznych, znajdują się również produkty ubezpieczeniowe i oszczędnościowe.

– „Po prostu, dostosowaliśmy markę firmy do aktualnej filozofii naszego biznesu, aby nikt nie maił wątpliwości, kim jesteśmy i co robimy” – komentuje Paweł Adamiak z kierownictwa firmy.

Nowe stare logo nowe-logo-notus

Modyfikacja logo dała jednocześnie impuls do opracowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy. Nowy wizerunek graficzny jest bardziej nowoczesny, ale jednocześnie elegancki i nawiązujący do wypracowanej przez ostatnie 10 lat filozofii firmy. Firma nie zrezygnowała ze swojego znaku rozpoznawczego, czyli tzw. bordowej kuli, a jedynie uprościła logototyp, czyli napisy towarzyszące znakowi graficznemu.

Nowa strona internetowa
Idąc za ciosem, firma Notus doradcy finansowi zastosowała również nową jakość zastosować również w Internecie, dlatego przygotowała również nową witrynę firmową. – „Dostosowaliśmy ją do obowiązujących trendów w Internecie i naszych potrzeb. Naszym celem było, aby witryna bardziej realizowała cel sprzedażowy, a tym samym od razu pokazywała paletę produktów dostępnych w naszej ofercie. Stąd na stronie głównej mamy trzy kolumny i od razu pokazujemy produkty, przez potrzeby naszych klientów” – wyjaśnia Adamiak.

Porozmawiaj z ekspertem
Podaj nam swoje imię:
Podaj nam swój numer telefonu: