Akcja społeczna Kredytobranie 2.0

Notus w akcji społecznej „Kredytobranie 2.0”

Opublikowane:

Jako Członek Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, przyjęliśmy na siebie obowiązek stosowania się do Zasad Dobrych Praktyk KPF. Weryfikacja ich przestrzegania odbywa się za pośrednictwem corocznego, obligatoryjnego audytu etycznego.

Jednocześnie chcemy nieustannie podnosić jakość relacji z klientami. Dlatego wspieramy kampanię KPF KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre praktyki konsumenta, która ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak bezpiecznie postępować przy zaciąganiu zobowiązań finansowych. Kampania prowadzona jest przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych, Stowarzyszenie Krzewienia Edukacji Finansowej, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

  • KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre praktyki konsumenta zawiera proste, oparte o doświadczenia praktyczne wskazówki co do zasad postępowania i wyjaśnienie, dlaczego warto się do nich zastosować. Skąd nazwa? Tak jak w pewnym momencie rozwoju Internetu przyszedł czas na oddanie w ręce jego użytkowników generowania treści (web 2.0), tak – analogicznie – pora, by kredytobiorcy świadomie i odpowiedzialnie korzystali z dostępnych instrumentów finansowych.
    Kampania społeczna KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre praktyki konsumenta będzie prowadzona nieprzerwanie, a stanowiące jej treść zasady rozważnego i odpowiedzialnego postępowania przy braniu kredytów – systematycznie weryfikowane i aktualizowane, m.i. przy współudziale Komisji Etyki KPF.
  • Zapraszamy do zapoznania się z KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre praktyki konsumenta (POBIERZ)
Porozmawiaj z ekspertem
Podaj nam swoje imię:
Podaj nam swój numer telefonu: