biznes

Magazyn CASH: Udany debiut

Opublikowane:

Ukazał się pierwszy w Polsce przewodnik po trendach rynku nieruchomości adresowany do segmentu B2B.

„Trendbook 2017 – Trendy na rynku nieruchomości” – taki tytuł nosi blisko osiemdziesięciostronicowe opracowanie. Przygotowany został przez jedną z większych polskich agencji nieruchomości – Freedom Nieruchomości. Do jego tworzenia zaproszono ekspertów z różnych firm. – Jest to pierwszy taki projekt skierowany do branży nieruchomości. Idea jaka przyświecała publikacji nawiązywała do podobnych i sprawdzonych już opracowań funkcjonujących na całym świecie – tłumaczy Łukasz Kruszewski Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości.

Cztery filary
Przewodnik, oprócz tekstów wprowadzających, został podzielony na cztery części tematyczne. Są to prawo, finanse, sprzedaż oraz marketing. Możemy przeczytać diagnozy aż 18 ekspertów. Zebraliśmy ekspertów z tak wielu dziedzin, aby materiał był nie tylko praktyczny lecz również inspirujący. Dzięki niemu można rzeczywiście „zobaczyć” co czeka rynek nieruchomości w 2017 roku. Większa ilość miejsca została jednak poświęcona marketingowi. Wynika to z faktu, jak mówią autorzy, że na rynku i w mediach bardzo wiele mówi się w kontekście nieruchomości o aspektach prawnych, bądź finansowych. Nie poświęca się natomiast wiele uwagi marketingowi w nieruchomościach. – Pośrednicy coraz bardziej dbają o swój sposób komunikacji z klientami. Dlatego postanowiliśmy w przewodniku ten temat pogłębić – dodaje Kruszewski.

Duży odzew
Przewodnik został wydany w połowie stycznia br. i jak do tej pory nie pojawiały się negatywne głosy. – Jesteśmy zadowoleni z przyjęcia naszego wydawnictwa. W ciągu dwóch miesięcy został pobrany 1000 razy – mówi Kruszewski. Jak udało nam się dowiedzieć, pomysł trend booka ma być kontynuowany w kolejnych latach. W tegorocznym wydaniu w przewodniku wypowiadają się osoby z mniejszych i większych firm. Dzięki temu autorom udało się pokazać kompleksowy obraz rynku, natomiast Agencja Freedom chce jeszcze bardziej rozbudować liczbę ekspertów. – Bardzo cenną dla nas informacją jest to, że osoby, które wypowiadały się w tegorocznej edycji zadeklarowały, że w kolejnych wydaniach także chętnie zabiorą głos. W przyszłym roku mamy nadzieję, że ich liczba będzie rosła – mówi Łukasz Kruszewski Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości.

Warto wiedzieć z przewodnika:

  • Największym zainteresowaniem niezmiennie cieszą się tak zwane mieszkania z segmentu popularnego. To lokale relatywnie niewielkie, ale z możliwie największą liczbą pokoi;
  • Na rynku pierwotnym obserwowany jest wzrost zakupów dokonywanych przez inwestorów;
  • Konsumenci coraz większy nacisk kładą na jakość kupowanych towarów i usług, co ma
Porozmawiaj z ekspertem
Podaj nam swoje imię:
Podaj nam swój numer telefonu: